zondag 14 december 2014

Deze week...




Deze week toverde we langzaam het huis om in een gezellig kerst huis.
De adventskalender kreeg dit jaar een mooi plekje aan de lamp boven de keukentafel.


Mislukte mijn kerstboom.
 Helaas is het draadeind waar ik alle takken omheen schoof veel te slap
 en hangt de boom er heel zielig bij.
Dus toch maar een andere boom binnen.


 Zag ik een prachtige ochtend lucht


Werd er een hoop geknutseld en geschilderd.


Begon ik aan nieuwe polswarmers van allemaal kleine restjes wol.

Hoe was jouw week?

4 opmerkingen:

  1. I like your advent calendar! Sorry for the tree...
    Fave fun with Christmas preparations!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jammer van je boom. Kan je hem niet korter maken?
    Je adventkalender is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw adventskalender vind ik heel tof gedaan. Wel sneu van de kerstboom want hij is wel mooi ondanks zijn "scheefstand". Toch gezellig als je met zijn allen kunt knutselen en handwerken.
    Nog een fijne avond, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien heb jij een heerlijke week gehad! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen