zondag 29 december 2013

Kerst 2013


We deden het rustig aan.kookte en bakte wat.
Werd geknutseld en gefreubeld.
Lekker gegeten.
Kortom ik heb genoten van een fijne kerst met lieve mensen om me heen.






Bij Madelief zag ik the perfect meringue, zo mooi. 
Met het eiwit wat overbleef van de kerstdagen aan de slag gegaan.
Gezocht naar mooie bloemetjes voor erop. maar hier in de buurt niet kunnen vinden.
Toen maar, met fondant en een malletje van fimo,
kleine roosjes gemaakt.
Voor een eerste poging....
 niet zo mooi als het origineel,
maar toch best gelukt.

Een fijne Zondag wens ik jullie.


P.s. de deken maakte ik al eerder zie hier

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige deken ligt daar op de bank! Gewoon gehaakt in granny stripe zo te zien? Is dat te doen met die pluizige wolletjes tussendoor? Ik heb zelf of nog heel wat van die bolletjes (over uit mijn brei-periode ;)) maar nog niet kunnen bedenken wat ik ermee moest doen. Je hebt me op een idee gebracht.....dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de hele deken met naald 5 gehaakt. De pluizige wol gaat prima. Met de granny stripe heb je een duidelijk gat waar je in haakt ;-) 3 stokjes en 1 losse enz enz.
      Het is nog steeds mijn lievelings deken.

      Verwijderen
  2. Dankjewel! bij jou ziet het er ook gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen