maandag 8 april 2013

Bloemen




 Vanmorgen naar het tuincentrum geweest hier in het dorp.
Wat een mooie vrolijke zijde boeketten hebben ze daar staan, maar wat een prijzen.
Het is bij mij uit nood geboren. Onze jongste vindt  bloemen en planten er zo lekker uitzien dat hij er graag van wil proeven. En bloemetjes plukken voor mama vind hij ook erg leuk.
Ik hou erg van bloemen vind het altijd zo gezellig staan op tafel. 
Dus ja wat doe je dan.... 
Ik koop af en toe een een tak en dat combineer ik dan met wat ik al heb.



Onze kleine bloemist in aktie.

12-4-20013
Laat ik dit nou van de week tegen komen in een moestuin tijdschrift,
nadat ik dit stukje schreven had op mijn blog.
Zou hij dit misschien ook gelezen hebben :-)


Misschien is dit wel de op lossing :-) (Lees de kleine letters hierboven)
                        


1 opmerking:

  1. Whahaa ook een oplossing...eetbare bloemen in een vaas zetten,heel apart overigens,de kat van mijn vriendin eet ook aan haar snijbloemen,die van ons heeft er nooit van gegeten maar steekt er graag heel haar koppie tussen om te wroeten

    BeantwoordenVerwijderen