vrijdag 2 november 2012

Oh jee..

Dat krijg je er nou van.
Het is net zo iets als lijnen.
Ik had me voor genomen om afgelopen maand eerst alle half fabricaten en stofjes te verwerken die ik nog had liggen.
Het is me redelijk gelukt :-) Woensdag (oké 1 dag gesmokkeld) ben ik naar Karteris  in Barneveld gegaan, ik mocht weer een paar nieuwe lapjes kopen. Ook nog een paar bolletjes diep paarse wol meegenomen. Woensdagavond gelijk aan een vest begonnen. Op pennen 10 ging lekker snel.  Helaas kwam ik er al snel achter dat ik  wol te kort zou komen, moeders ingeschakeld en die heeft heel lief nog wat bollen (met het zelfde verfbad) bijgehaald. Vanmorgen even op de thee gegaan om de wol op te halen. Nu komt het....Moeders:" Ik heb van de week een hele zak lappen gekregen heb jij hier iets aan????" Ik zag de kleurtjes, oh jee was gelijk verkocht. Hele mooie lapjes flanel en vilt en een hele zak schapenwol erbij.
 





 
Nou ik hoef me voorlopig niet te vervelen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten