zondag 30 juli 2017

Orde in de chaos scheppen


Hebben jullie dat ook wel eens dat je zoveel leuke dingen te gelijk wilt doen 
dat je bovenkamer wat rommeliger is dan normaal.
Veel op school van de jongste gedaan.
vriendin geholpen met een verhuizing
en ook druk op mijn eigen werk.
Ik was moe maar had wel zin in een
beetje orde scheppen in de chaos.
wilde aan een leuk fris project beginnen 
waar je niet zo bij na hoeft te denken
en waar je wel heel vrolijk van wordt.
van het vele rommelen in de wol voorraad
was ook die een vrolijk vogelnest geworden.


Even zin maken.
Het viel uiteindelijk best mee. 
na het opruimen kom ik aan de slag.
hoep daar zijn de eerste 2



daarna volgde er nog veel meer.



 Heerlijk heb ik zitten haken op mijn nieuwe bank onder de perenboom.
ben zo wijs met mijn bank.
Mijn oudste van 16 heeft hem gemaakt.
van een oud grenen ledikant van de kringloop.
super trotse moeder.
Ik moet er nog een mooi kussen voor naaien
dat komt nog.



 Hondje lief vindt het ook erg gezellig om er bij te komen liggen


en tada daar is hij dan.
hele grote vrolijke granny deken. 

Ik wens iedereen een hele vrolijke zomervakantie toe!

Liefs, Marlies

8 opmerkingen:

  1. Wow.... dat is nou wat je zegt "orde scheppen" !!!
    Wat een prachtig resultaat.
    Maar.... dat komt waarschijnlijk ook omdat de mooie deken op zo'n bijzondere bank ligt 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke klus! Wat is ie mooi, echt een dekn om blij van te worden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word vrolijk van je foto's en wat een heerlijke, prachtige deken is er ontstaan!!
    Nog een dikke proficiat voor je zoon, dat bankje is geweldig knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. نقدم لكم شركة تنظيف منازل بالاحساء الشركة المثالية لتقديم خدمات تنظيف المنازل والشقق والفلل والمجالس والبيوت بالاحساء والتي تقدمها بالاعتماد علي كافة الاساليب والادوات الحديثة وخبرة عشرات السنوات بمجالات التنظيف ومكافحة الحشرات فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء والمنطقة الشرقية تستطيعون من خلالها الحصول علي منزل نظيف امن خالي من الحشرات بجودة ومواصفات قياسية

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige, vrolijke deken! En wat heeft je zoon een fantastisch mooie bank gemaakt, knap werk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijk haakwerk, vrolijke blog. Leuk om te gaan volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen