dinsdag 23 mei 2017

Maak je eigen plantje


 Na lange stilte hier weer een berichtje.
Wel druk door gehaakt 
en hier thuis gaat ook alles goed
maar steeds niet de tijd kunnen vinden om te bloggen.

Vorige week donderdag ben ik in Veenendaal bij 
poespas een workshop plantjes haken gevolgd
het werd gegeven door Liza van Confetti Lab
 in een super leuke winkel
met een gezellige groep dames
haakte en kletste we flink door
en te kletsen was er genoeg
zeker omdat een oud collegaatje 
die ik al 15 jaar nier meer gezien had er ook was.
Heel leuk zo'n verrassing.

  

aan het eind van de avond had ik 2 1/2 blad.
was nog best een klus
 om het dunne ijzerdraad mee te haken
petje af voor de dames die nog nooit gehaakt hadden


Zondag in de tuin verder gehaakt



En zie hier.
Mijn eigen eerste plant.

Ik wens je een fijne zonnige dag toe.
geniet van de zon.

Liefs,
 Marlies



3 opmerkingen:

  1. Wat grappig! En ook nog eentje die geen water hoeft. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit, origineel! En inderdaad, niet makkelijk als je nog nooit gehaakt hebt.
    Fijne dag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen