zondag 22 mei 2016

Home Made in France



In de meivakantie zijn we er heerlijk even tussen uit geweest.
Weer naar Frankrijk naar ons zo geliefde
Een kleine camping aan een schattige rivier


Heerlijk rustig getut met een breiwerkje
Voor het eerst met rondbreinaald
Even worstelen in het begin
Maar toen ik eenmaal de smaak
Te pakken had...
Was ik niet meer te stoppen.
Nu een hele leuke vakantie souvenir
Incl. Franse knoopjes

De mannen druk met takken snijden voor bij het kampvuur.

En natuurlijk de rivier
Goed zoeken en je vind de mooiste dingen
Lekker spelen met water en zand

De schattige dorpjes 


Mooie wandelingen gemaakt
De jongste begint er lol in te krijgen


De marktjes in oude Franse stadjes
Heerlijk

Kortom het was fijn
Rust,
 lekker tutten
 en genieten van elkaar

4 opmerkingen:

  1. Heerlijke vakantie heb je gehad zo te lezen en te zien. Wij gaan dit jaar ook naar Frankrijk op vakantie. Heb er ook z'n zin aan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne vakantie. Het ziet er allemaal heerlijk uit.
    En dat vest, knap! Xx ESther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frankrijk is gewoonweg genieten. Als ik jouw prachtige foto's en verhaal lees zou ik zo vertrekken :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heerlijk uit! Ik krijg spontaan zin in een beetje rust en ruimte!
    Leuk dat we even mee mochten genieten.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen