vrijdag 27 februari 2015

Deze Week.....







Deze week... was een kleurrijke week.
Het is bij ons voorjaarsvakantie.
We hebben lekker aangerommeld.
Ik haakte wat.
 Dit is mijn tussen door project vanaf de kerstvakantie.
Tussen alle sjaals, mutsen enz. door haak ik af en toe een rand.


 Had ik heel veel geluk bij de kringloop
Een echte Le Creuset pan voor 1 euro.
Na 2 x koken met water en waspoeder
 was hij van de zwarte laag ontdaan.
en weer schoon van binnen.
en het emaile nog intact!!!!


Is onze vogel verwennerij ontdekt.


Heeft onze jongste de strijkkralen ontdekt.
Handig zo'n oudere broer.
We hebben dus al heel veel groot kinderen speelgoed  al op voorraad.
(Lego, auto's enz.)
Lekker stoer.


Hebben we een middagje Utrecht gedaan.
Inclusief museum (Speelklok)
en Limonade en een lekker taartje bij de Hema.

5 opmerkingen:

  1. I love this little blanket, how have perfectly matched the shades!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een heerlijke week. Ik vind je deken prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge (!;), wat maak jij mooie dingen! Ik vind je deken erg mooi gelukt, lekker vrolijk...! Ik hou er van!
    En die pan.. echt een mazzeltje!! Wat een superkleur ook!
    Ik wens je een fijn weekend verder.
    Groetjes,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge wat een mooie deken. Met stoel en bontje ook smaakvol gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke dekenen een gezellige weekje. Leuk :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen