vrijdag 26 april 2013

Ik ga op vakantie en neem mee......

Mijn tent.
Samen met mijn oudste zoon heb ik meegedaan aan De Waard tentontwerpwedstrijd.
Helaas zaten wij niet bij de prijswinnaars.
Onze oudste was wat teleurgesteld.
Hij was er dagen druk mee geweest.
Ik ben erg trots op wat hij bedacht had.

 Ontwerp van onze oudste. 
 Ouder en  kind tent gekoppeld,
 maar ze kunnen ook los op gezet worden

Dit was mijn idee.
Ze zijn bij de Waard erg aan het zoeken naar een nieuwe weg.
Blijft het bij de piramide tenten of gaan ze over op de boogtenten.
In mijn ontwerp komt het bij elkaar nieuwe vorm met de traditionele kleuren.

Voor iedereen die meivakantie thuisblijf of op reis gaat,
 een fijne vakantie.



1 opmerking:

  1. ik vind het heel knap van je zoon bedacht, kan me zijn teleurstelling wel voorstellen

    en de jouwe ook erg leuk

    liefs jenneke
    en geniet van de vakantie

    BeantwoordenVerwijderen