maandag 12 november 2012

roos

 De jurk is af en roos in de maak voor op een kol. De jurk heb ik van Nicky velours gemaakt.
 Het ging zo vlot met haken, gelijk maar 2 kollen gemaakt. Het patroon kwam van Jennifer van fiberflux. Ik wilde op de blauwe een aantal roosjes maken. Maar het patroon van de roos wat ik gebruikt heb valt nogal groot uit. De roos is zo groot als mijn hand:-) Wel stoer.
 
 Verder vond ik vandaag bij de Blokker een aanvulling op mijn verzameling lepeltjes.
Deze keer vogeltjes. Net zo schattig vond ik.
Mochten jullie nog adresjes weten waar je nog meer van dit soort lepeltjes kunt kopen, tips zijn heel welkom.
De originele blond lepeltjes zijn al gesneuveld.
Per ongeluk  in de afwasmachine gedaan, konden ze niet zo goed tegen;-(
Daar moet ik ook nog eens achter aan...
 
 
Een fijn begin van de week

Geen opmerkingen:

Een reactie posten